Vše o nákupu
Vše o nákupu
Proč nakupovat u nás?
Od roku 2017 jsme našim zákazníkům doručili přes 180 tisíc produktů. Naše nabídka obsahuje prémiové orientální produkty, kde je pro nás a naše zákazníky klíčová kvalita, rychlost doručení a zákaznický servis.
Jsme Slovenská firma, k našim zákazníkům přistupujeme dle společenských zásad, všechny dotazy, přání s námi vyřešíte po telefonu v češtině nebo angličtině.
Druh dopravy | Cena dopravy při objednávce zboží nad 1799 Kč |
Cena dopravy při objednávce zboží pod 1799 Kč |
Dobírka |
---|---|---|---|
We/Do kurýr (Do 10Kg) |
ZDARMA | 95 Kč | 32 Kč |
We/Do kurýr (Do 50Kg) |
ZDARMA | 109 Kč | 32 Kč |
WeDo Point (Do 15Kg) |
ZDARMA | 79 Kč | nelze |
WeDo Point (Do 15Kg) |
ZDARMA | 75 Kč | nelze |
Ceny uvedené výše jsou dle standardního ceníků, mohou se lišit v závislosti na časovém období, nebo konání speciální akce.
V případě že je celková váha zboží více jak 30Kg, zboží rozdělíme do 2 až 3 samostatných zásilek aby nedošlo k poškození.
Doručení produktů ihned k odeslání&produktů skladem
Produkty označené "K Odeslání" jsou skladem a garantujeme jejich doručení do 2 pracovních dnů
od provedení a zaplacení objednávky.
Doručení produktů do 14 dnů
Produkty označené "K doručení do 12 dnů" pravidelně objednáváme a garantujeme jejich dostupnost a
doručení do 12 dnů. Po dokončení objednávky vás budeme informovat s přibližným datem doručení.
- Jak zaplatit
- Platba na účet
Pokud platíte převodem na účet, tak vám po dokončení objednávky zašleme zálohovou fakturu a platební údaje. Expedice balíku může byt ovlivněna termínem uhrazení platby - zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet.
- Platba na dobírku
Preferujte za zboží zaplatit při převzetí od dopravce? Jako způsob platby zvolte "Dobírkou", za zboží zaplatíte hotově, nebo kartou při převzetí zboží.
- Platba kartou Online (GoPay)
Za zboží můžete zaplatit online pomocí platební karty přes platební bránu na našem e-shopu (GoPay) po odeslání objednávky v košíku
- Platba na účet
- Doručení zásilky
- Jak se dozvím kdy je zásilka odeslána?
Ihned po odeslání objednávky vám zašleme email s číslem pro sledování zásilky.
- Mám problémy s doručením
Máte problém s doručením vaší zásilky a dopravce nedodržel předem dohodnutý termín doručení? Kontaktujte nás - uděláme vše proto, aby vám bylo zboží doručeno kdy se vám to bude hodit.
- Jak se dozvím kdy je zásilka odeslána?
- Vaše objednávka
- Změna v objednávce
Přejete si změnit způsob dopravy, nebo místo doručení? Kontakujte nás telefonicky, nebo na emailu. Váš požadavek ihned začneme řešit s dopravcem.
- Odstoupení ve 12 denní lhůtě
Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 12 denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ. Více informací naleznete v našich Obchodních podmínkách
- Poškozené zboží
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Pokud je některé zboží poškozeno, zašlete nám fotku na naši emailovou adresu info@orient-food.cz, poškozené zboží vám obratem vyměníme, nebo vám vrátíme peníze
- Nekompletní, nebo nesprávné zboží?
Otevřeli jste zásilku která není kompletní, nebo neodpovídá námi uvedenému popisu? Pokud taková situace nastane, kontaktujte nás prosím, situaci obratem vyřešíme k vaší spokojenosti.
- Změna v objednávce
- Registrace&Uživatelský účet
- Proč se registrovat?
Všem registrovaným uživatelům zasíláme newsletter o plánovaných dodávkách nového zboží, aby si je mohli objednat jako první, a na základě požadavku registrovaného zákazníka můžeme naskladnit i zboží, které běžně nenabízíme. ZDE. Po registraci vám zašleme email s potvrzením.
- Můj účet
Uživatelský účet přináší řadu výhod jako je: přehled vašich objednávek, veškeré doklady, oblíbené zboží a možnost jednoduše nakoupit znovu dle jedné z vašich předchozích objednávek.
- Proč se registrovat?