Vše o nákupu

orient-food
 

Vše o nákupu 

Proč nakupovat u nás? 

Od roku 2017 jsme našim zákazníkům doručili přes 180 tisíc produktů. Naše nabídka obsahuje prémiové orientální produkty, kde je pro nás a naše zákazníky klíčová kvalita, rychlost doručení a zákaznický servis.

 

Jsme Slovenská firma, k našim zákazníkům přistupujeme dle společenských zásad, všechny dotazy, přání s námi vyřešíte po telefonu v češtině nebo angličtině. 

Druh dopravy Cena dopravy při objednávce zboží 
nad 1799 Kč
Cena dopravy při objednávce zboží 
pod 1799 Kč

Dobírka

We/Do kurýr

(Do 10Kg)

ZDARMA 95 Kč 32 Kč

We/Do kurýr

(Do 50Kg)

ZDARMA 109 Kč 32 Kč

WeDo Point

(Do 15Kg)

ZDARMA 79 Kč nelze

WeDo Point

(Do 15Kg)

ZDARMA 75 Kč nelze

  

Ceny uvedené výše jsou dle standardního ceníků, mohou se lišit v závislosti na časovém období, nebo konání speciální akce.
V případě že je celková váha zboží více jak 30Kg, zboží rozdělíme do 2 až 3 samostatných zásilek aby nedošlo k poškození. 

 

Doručení produktů ihned k odeslání&produktů skladem

Produkty označené "K Odeslání" jsou skladem a garantujeme jejich doručení do 2 pracovních dnů

od provedení a zaplacení objednávky. 

 

Doručení produktů  do 14 dnů

Produkty označené "K doručení do 12 dnů" pravidelně objednáváme a garantujeme jejich dostupnost a

doručení do 12 dnů. Po dokončení objednávky vás budeme informovat s přibližným datem doručení. 

  • Jak zaplatit arrow
    • Platba na účet

      Pokud platíte převodem na účet, tak vám po dokončení objednávky zašleme zálohovou fakturu a platební údaje. Expedice balíku může byt ovlivněna termínem uhrazení platby - zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet.

    • Platba na dobírku

      Preferujte za zboží zaplatit při převzetí od dopravce? Jako způsob platby zvolte "Dobírkou", za zboží zaplatíte hotově, nebo kartou při převzetí zboží.

    • Platba kartou Online (GoPay)

      Za zboží můžete zaplatit online pomocí platební karty přes platební bránu na našem e-shopu (GoPay) po odeslání objednávky v košíku

  • Doručení zásilkyarrow
    • Jak se dozvím kdy je zásilka odeslána?

      Ihned po odeslání objednávky vám zašleme email s číslem pro sledování zásilky.

    • Mám problémy s doručením

      Máte problém s doručením vaší zásilky a dopravce nedodržel předem dohodnutý termín doručení? Kontaktujte nás - uděláme vše proto, aby vám bylo zboží doručeno kdy se vám to bude hodit.

  • Vaše objednávka
    • Změna v objednávce

      Přejete si změnit způsob dopravy, nebo místo doručení? Kontakujte nás telefonicky, nebo na emailu. Váš požadavek ihned začneme řešit s dopravcem.

    • Odstoupení ve 12 denní lhůtě

      Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 12 denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ. Více informací naleznete v našich Obchodních podmínkách

    • Poškozené zboží

      Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Pokud je některé zboží poškozeno, zašlete nám fotku na naši emailovou adresu info@orient-food.cz, poškozené zboží vám obratem vyměníme, nebo vám vrátíme peníze

    • Nekompletní, nebo nesprávné zboží?

      Otevřeli jste zásilku která není kompletní, nebo neodpovídá námi uvedenému popisu? Pokud taková situace nastane, kontaktujte nás prosím, situaci obratem vyřešíme k vaší spokojenosti.

  • Registrace&Uživatelský účet
    • Proč se registrovat?

      Všem registrovaným uživatelům zasíláme newsletter o plánovaných dodávkách nového zboží, aby si je mohli objednat jako první, a na základě požadavku registrovaného zákazníka můžeme naskladnit i zboží, které běžně nenabízíme. ZDE. Po registraci vám zašleme email s potvrzením.

    • Můj účet

      Uživatelský účet přináší řadu výhod jako je: přehled vašich objednávek, veškeré doklady, oblíbené zboží a možnost jednoduše nakoupit znovu dle jedné z vašich předchozích objednávek.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz