Hodnocení obchodu
Objednávka dorazila rychle. Chyběl jeden produkt, který mi byl obratem dodatečně zaslán.
Spokojenost
Končím s tímto obchodem. První objednávka v roce 2017 - posláno z podstatné části jiné zboží. Chyba se stane, vyřešeno omluvou. Druhá objednávka před Vánoci 2018 nedorazila vůbec - prý ji ztratila Zásilkovna. Neřešeno, stane se. Poslední zásilka v říjnu 2019 je už ale konečná. V dodaném balíku zaplaceném na dobírku chybělo zboží v ceně přes 400 Kč, tedy 30% objednávky. To už nelze hodnotit jako chybu, ale pokus o podvod. Na reklamaci přislíbeno odeslání nového zboží, k čemuž ve slíbeném termínu jaksi nedošlo. Po urgenci domluveno vyrovnání zasláním dlužné částky na účet obratem - opět se dva dny nic neděje. Kdo má zájem o nabízené zboží, tomu doporučuji pouze nákup osobně na prodejně - e-shop považuji na nespolehlivý. Já končím a podávám přes ADR stížnost na ČOI.
(Administrátor)
Vážená zákazníku, za chybu se omlouváme. 2x jsme vás kontaktovali s možností doposlání zboží také informací o vrácení částky zpět na váš účet, který proběhl 16.10, proto si prosím zkontrolujte bankovní účet.
Dobrý výběr za dobré ceny
Jednu vec nechápem: na webe v obchode je pri omáčke z granátového jablka INCI už pol roka text "brzy budu skladem" ... Čo je to brzy ? Za rok ?
Orientfood mohu vřele doporučit. I přes menší problém s dopravcem se obchod zachoval na jedničku a zboží ihned vyměnil. Kvalita koření je naprosto úžasná.
Zajímavý sortiment, spolehlivost, vstřícnost.
Obchod je dobrý, nákup proběhl v pořádku.
objednal jsem zbozi skladem. bez jakehokoliv upozorneni/omluvy ze strany obchodu mi najednou byly vraceny penize na kartu.
po komunikaci s obchodem sem se dozvedel, ze pry to rusi protoze zasilkovna zasilku poskodila. protoze tomu jsem neveril, tak jsem chtel cislo te zasilky. to slibili, ze dodaji ale neposlali. takze lhali.
vysledek je ten, ze jsem zbozi ob jednal jinde a mam ho vic jak o tyden pozdeji. zajimave, ze zbozi maji stale skladem dle webu a poslat to znovu ani nenabidli.
(Administrátor)
Dobrý den.
Negativní zkušenost nás mrzí, nicméně jsme vás o vrácení peněz zboží informovali. Zboží také bylo ihned uvedeno jako nedostupné,proto prosím neuvádějte nepravdivé informace - https://www.orient-food.cz/caje/twinings-english-breakfast-50ks/
Objednávka mi byla doručena s dvoutýdenním zpožděním a nebyla celá. V balení chyběla celá třetina objednávky. Prý byla poškozena při převozu. Sice mi z obchodu zaslali zpět nějaké finance, ale to problém samozřejmě nevyřeší. Uvítala bych, kdyby objednávku zaslali znovu a hlavně celou. Vše se také řešilo až po 14ti dnech, žádné upozornění a to zboží bylo skladem!!!
(Administrátor)
Dobrý den.
Za komplikace se Vám omlouváme. Zásilka byla poškozena a skladem jsme měli pouze 16ks zázvorového piva. Jako kompenzaci jsme vám vrátili ovšem 50% z celkové částky objednávky. Bohužel jsme v tomto případě nemohli udělat víc.
Celý obchod proběhl podle mých instrukcí. Obsah zásilky však nesouhlasil s položkami na faktuře. Chyběl balíček rýže (ta měla být zaslána zdarma, jako dárek). Dále jsem při přebírání zásilky zjistil balení KOH I NOOR PAV BHAJI s prošlou expirací od 6/2019. Fotodokumentaci mohu na vyžádání poslat. Poraďte, jak tyto problémy nejlépe vyřešit.
V zásielke chýbal Passionfruit džús. Dohodol som sa s nimi, že urobím ešte jednu objednávku, a že mi ho pošlú. Druhá zásielka došla, a hádajte, čo tam chýbalo? Passionfruit džús!
Bez problemu
Jedná se o můj druhý nákup a jsem mile překvapen nabízeným sortimentem a kvalitou produktů.
V pohodě.
Objednavka aj komunikacia s obchodom prebehli bez problemov. Jedina vec, ktora ma mrzi je, ze niektore sladkosti mali dobu trvanlivosti do konca augusta.Tovar mi sice prisiel v prvej polovici augusta,ale osobne by som si nekupovala nieco, comu konci doba trvanlivosti, bez toho, aby som na to bola upozornena. A v podstatne som nutena vyrobky spotrebovat do 2 tyzdnov.
(Administrátor)
Dobrý den. Snažili jsme se vás kontaktovat ohledně výměny dvou čokolád, které mají datum doporučené spotřeby do 28.9.